Jak złożyć zamówienie?
Zakupu możesz dokonać na trzy sposoby zależnie od tego czy kupujesz ze stanu magazynowego dostępnych produktów czy kupujesz produkt wykonany na Twoje indywidualne zamówienie, czy w przedsprzedaży.
-
Produkt dostępny ze stanu magazynowego kupisz poprzez dodanie go do koszyka a następnie opłacenie. Produkty dostępne są produktami standardowymi, dostępnymi we wskazanych ilościach.
-
Zakup produktu specjalnego wykonanego na zamówienie. Produktem specjalnym są otulacze zamówione przez stronę Kreator. Zakupu dokonasz poprzez wysłanie do nas formularza dostępnego w Kreatorze a następnie zaakceptowanie naszej oferty oraz wykonanie płatności.
-
Zapoznaj się z dostępnymi materiałami, wybierz 1-3 z nich oraz, jeśli chcesz, również kolor nap, wybierz typ otulacza oraz jego rozmiar, sposób zapiecia.
-
Jeśli masz dodatkowe preferencje, wymagania lub pytania zapisz je w wyznaczonym polu. Preferencje mogą dotyczyć koloru wewnętrznej warstwy otulacza (najczęściej są preferowane ciemne kolory, również czarny), rodzaju wełny na środek (wełna garniturowa – cienka i łatwiejsza w czyszczeniu oraz mniej podatna na filcowanie).
-
Jeśli chcesz, by otulacz posiadał zakładki-kieszonki podtrzymujące wkład chłonny lub napy do wpinania wkładów SIO, również napisz o tym w wiadomości.
-
Po zaakceptowaniu Regulaminu wyślij zapytanie. Naszą odpowiedź z wyceną wraz z przybliżonym terminem realizacji, opcjami wysyłki i danymi do wykonania płatności otrzymasz na wskazany w formularzu adres mailowy w ciągu najbliższych 24 godzin w dni robocze (pn-pt).
-
Na Twoją akceptację czekamy 3 kolejne dni robocze po dniu wysłania wyceny. Po upłynięciu tego czasu wycena może zostać unieważniona ze względu na zmieniającą się dostępność materiałów oraz czasu realizacji.
-
Jeśli zaakceptujesz naszą wycenę poinformuj nas o tym w wiadomości mailowej, wskaż wybrany przez siebie rodzaj wysyłki, podaj dane adresowe do wysyłki a następnie wykonaj przelew na podany w wiadomości rachunek bankowy. Po zaksięgowaniu wpłaty potwierdzimy Twoje zamówienie mailowo, podając dokładny termin jego realizacji.
-
O gotowości Twojego zamówienia do wysyłki również poinformujemy Cię mailowo.
3. Przedsprzedaż (Pre-order) - jest to forma sprzedaży produktu standardowego, który nie jest dostępny na stanie magazynowym a jest wykonywany po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Realizacja zamówienia nastąpi w czasie określonym przy danym produkcie. Czas jest liczony od daty opłacenia zamówienia lub daty zaksięgowania płatności jeśli była ona realizowana manualnie (tradycyjny przelew na konto).
Produkt z możliwością zakupu w przedsprzedaży jeśli jest dostępny na stanie magazynowym jest on widoczny jako dostępny i może być kupiony jak każdy inny dostępny ze stanu produkt. Jego przedsprzedaż uruchomi się automatycznie po wykupieniu dostępnej ilości. Przykład: Jeśli zamierzasz kupić np. 10 szt. kieszonek preflatów, które w danym momencie są w przedsprzedaży ale 6 szt. jest dostępnych ze stanu magazynowego to zakupu dokonujesz dwukrotnie - pierwszy raz kupujesz 6 szt poprzez dodanie do koszyka i opłacenie; za drugim razem kupujesz 4 szt. w przedsprzedaży wybierając formę dostawy "Dodatkowe zamówienie" dodając w komentarzu informację o pierwszym zamówieniu . Oba zamówienia będą wysłane razem.