top of page

Wysyłki i zwroty

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Każdy towar zakupiony ze stanu magazynowego Sklepu w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy do 48 godzin od zaksięgowania kwoty na naszym koncie. Realizacja produktu na zamówienie przebiega w podanym przez nas czasie w wiadomości e-mail.

Dołożymy wszelkich starań, żeby towar dostarczyć jak najszybciej. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy uzależniony jest od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.

Uwaga! Przy płatności przelewem bankowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

W wyjątkowych sytuacjach, gdy zależy Ci na szybkiej realizacji Twojego zamówienia prosimy o kontakt na woolberry.naturalnie@gmail.com lub poprzez wiadomość w mediach społecznościowych.

WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

Na terenie Polski przesyłki wysyłamy z firmami InPost, Orlen Paczka, DPD oraz Poczta Polska. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie wybranego Przewoźnika.

 

  • InPost 2-3 dni robocze: 
    -do Paczkomatu - 14 PLN
    -kurier do drzwi – 17 PLN

  • Orlen Paczka do punktu odbioru 2-3 dni
    – 12 PLN

  • DPD Pick Up do punktu 2-3 dni robocze
    - 12 PLN

  • Kurier Pocztex do drzwi 2-3 dni robocze
    - 13 PLN

  • Poczta Polska, przesyłka listowa ekonomiczna nierejestrowana (małe przesyłki zawierające 1-2 mniejsze pieluszki lub jedną większą, i inne drobne akcesoria). Przesyłka nie jest rejestrowana, w razie zaginięcia nie ma możliwości ubiegania się o odszkodowanie. Woolbery Naturalnie nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zaginięcie przesyłki lub uszkodzenia.
    -6,80PLN

      -9 PLN 

Przesyłki poza Polskę wysyłamy Pocztą Polską lub z firmą kurierską DPD oraz FedEx. Staramy się dobrać najbardziej ekonomiczną opcję przesyłki zależnie od kraju, do którego wysyłka będzie realizowana.

  • Poczta Polska – najtańsza opcja wysyłki. Czas dostawy zależny jest od kraju, zwykle zajmuje to 1-2 tygodnie, jednak czasami może on się wydłużyć. Szczegółowe informację są dostępne na stronie Poczty Polskiej. Przesyłka awizowana będzie dostępna do odbioru w najbliższym oddziale poczty. Przesyłki jakie wysyłamy z Pocztą Polską nie są ubezpieczone. W wypadku uszkodzenia zawartości lub jej zaginięcia z winy Poczty, zwrot wartości zamówienia nie jest możliwy.
    Zamówienia wysyłane Pocztą są pakowane w kopertę. Koszt takiej przesyłki to 28 PLN i więcej zależnie od wagi/gabarytów przesyłki oraz kraju dostawy. 

  • Przesyłki kurierskie
    Koszt przesyłki realizowanej z DPD i FedEx uzależniony jest kraju przeznaczenia, gabarytów oraz wagi przesyłki.
     

Koszt wysyłki jest naliczany po podsumowaniu zamówienia po wyborze opcji wysyłki.


Uwaga! Przy płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Jeżeli zależy Ci na szczególnie szybkiej wysyłce prosimy o kontakt na woolberry.naturalnie@gmail.com lub poprzez wiadomość w mediach społecznościowych.
Wysyłki są realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

ZWROTY I REKLAMACJE


Ważne zasady dotyczące zwrotów:

  1. Konsument może dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów za wyjątkiem produktów wykonanych na zamówienie indywidualne, chemii gospodarczej (np. środki do pielęgnacji i prania).

  2. Zwracany/wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu.

  3. Konsument zwracając towar drogą wysyłkową zobowiązany jest do starannego zabezpieczenia zwracanego towaru tak, by nie uległ on zniszczeniu oraz aby dotarł on w stanie nienaruszonym do Sprzedającego.

  4. W przypadku zwrotu lub wymiany zwracamy wartość towaru bez kosztu wysyłki.

 

Procedura zwrotu/wymiany/reklamacji

  1. Prosimy o zgłoszenie chęci zwrotu/reklamacji zakupionych towarów za pośrednictwem formularza lub na adres e-mail: woolberry.naturalnie@gmail.com.
    Zgłoszenie powinno zawierać: Imię i Nazwisko, numer zamówienia, nazwę i liczbę produktów zwracanych/wymienianych/reklamowanych. W przypadku reklamacji prosimy o podanie powodu reklamacji poprzez opisanie oraz dodanie zdjęć.

  2. Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się w celu ustalenia dalszego postępowania.

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: woolberry.naturalnie@gmail.com.  

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Olchowa 34, 08-140 Mordy, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od momentu objęcia przedmiotu przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Pamiętaj także o zamieszczeniu Formularza w zwracanej paczce!

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w Regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwracanego przedmiotu.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o gwarancję. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: woolberry.naturalnie@gmail.com  lub drogą pocztową na adres ul. Olchowa 34, 08-140 Mordy

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Olchowa 34, 08-140 Mordy 
Pamiętaj także o zamieszczeniu Formularza w zwracanej paczce!

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,

  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,

  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

bottom of page