Wysyłki i zwroty
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Każdy towar zakupiony ze stanu magazynowego Sklepu w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy do 48 godzin od zaksięgowania kwoty na naszym koncie. Realizacja produktu na zamówienie przebiega w podanym przez nas czasie w wiadomości e-mail.
Dołożymy wszelkich starań, żeby towar dostarczyć jak najszybciej. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy uzależniony jest od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.
Uwaga! Przy płatności przelewem bankowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
W wyjątkowych sytuacjach, gdy zależy Ci na szybkiej realizacji Twojego zamówienia prosimy o kontakt na woolberry.naturalnie@gmail.com lub poprzez wiadomość w mediach społecznościowych.
WYSYŁKA ZAMÓWIENIA
Na terenie Polski przesyłki wysyłamy z firmami InPost, Orlen Paczka, DPD oraz Poczta Polska. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie wybranego Przewoźnika.
-
InPost 2-3 dni robocze:
-do Paczkomatu - 14 PLN
-kurier do drzwi – 17 PLN -
Orlen Paczka do punktu odbioru 2-3 dni
– 12 PLN -
DPD Pick Up do punktu 2-3 dni robocze
- 12 PLN -
Kurier Pocztex do drzwi 2-3 dni robocze
- 13 PLN
-
Poczta Polska, przesyłka listowa ekonomiczna nierejestrowana (małe przesyłki zawierające 1-2 mniejsze pieluszki lub jedną większą, i inne drobne akcesoria). Przesyłka nie jest rejestrowana, w razie zaginięcia nie ma możliwości ubiegania się o odszkodowanie. Woolbery Naturalnie nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zaginięcie przesyłki lub uszkodzenia.
-6,80PLN
-9 PLN
Przesyłki poza Polskę wysyłamy Pocztą Polską lub z firmą kurierską DPD oraz FedEx. Staramy się dobrać najbardziej ekonomiczną opcję przesyłki zależnie od kraju, do którego wysyłka będzie realizowana.
-
Poczta Polska – najtańsza opcja wysyłki. Czas dostawy zależny jest od kraju, zwykle zajmuje to 1-2 tygodnie, jednak czasami może on się wydłużyć. Szczegółowe informację są dostępne na stronie Poczty Polskiej. Przesyłka awizowana będzie dostępna do odbioru w najbliższym oddziale poczty. Przesyłki jakie wysyłamy z Pocztą Polską nie są ubezpieczone. W wypadku uszkodzenia zawartości lub jej zaginięcia z winy Poczty, zwrot wartości zamówienia nie jest możliwy.
Zamówienia wysyłane Pocztą są pakowane w kopertę. Koszt takiej przesyłki to 28 PLN i więcej zależnie od wagi/gabarytów przesyłki oraz kraju dostawy. -
Przesyłki kurierskie
Koszt przesyłki realizowanej z DPD i FedEx uzależniony jest kraju przeznaczenia, gabarytów oraz wagi przesyłki.
Koszt wysyłki jest naliczany po podsumowaniu zamówienia po wyborze opcji wysyłki.
Uwaga! Przy płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Jeżeli zależy Ci na szczególnie szybkiej wysyłce prosimy o kontakt na woolberry.naturalnie@gmail.com lub poprzez wiadomość w mediach społecznościowych.
Wysyłki są realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
ZWROTY I REKLAMACJE
Ważne zasady dotyczące zwrotów:
-
Konsument może dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów za wyjątkiem produktów wykonanych na zamówienie indywidualne, chemii gospodarczej (np. środki do pielęgnacji i prania).
-
Zwracany/wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu.
-
Konsument zwracając towar drogą wysyłkową zobowiązany jest do starannego zabezpieczenia zwracanego towaru tak, by nie uległ on zniszczeniu oraz aby dotarł on w stanie nienaruszonym do Sprzedającego.
-
W przypadku zwrotu lub wymiany zwracamy wartość towaru bez kosztu wysyłki.
Procedura zwrotu/wymiany/reklamacji
-
Prosimy o zgłoszenie chęci zwrotu/reklamacji zakupionych towarów za pośrednictwem formularza lub na adres e-mail: woolberry.naturalnie@gmail.com.
Zgłoszenie powinno zawierać: Imię i Nazwisko, numer zamówienia, nazwę i liczbę produktów zwracanych/wymienianych/reklamowanych. W przypadku reklamacji prosimy o podanie powodu reklamacji poprzez opisanie oraz dodanie zdjęć. -
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się w celu ustalenia dalszego postępowania.
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: woolberry.naturalnie@gmail.com.
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Olchowa 34, 08-140 Mordy, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od momentu objęcia przedmiotu przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Pamiętaj także o zamieszczeniu Formularza w zwracanej paczce!
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w Regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwracanego przedmiotu.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o gwarancję. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: woolberry.naturalnie@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Olchowa 34, 08-140 Mordy
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Olchowa 34, 08-140 Mordy
Pamiętaj także o zamieszczeniu Formularza w zwracanej paczce!
W związku z wadą możesz żądać:
-
wymiany rzeczy na wolną od wad,
-
usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
-
obniżeniu ceny,
-
odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.